Kårstämma

11 september, 2023 av Andreas Cederlund

Alla medlemmar hälsas välkomna till S:t Örjans Scoutkårs Kårstämma måndagen den 9 oktober 2023, klockan 18.00 på Örjanshus.

Dagordning hittar du längst ner på denna sidan. Ekonomiska handlingar kommer att delges i driven för ledare och kan även erhållas före stämman via mail om du skickar en förfrågan till info@storjan.se Handlingarna kommer finnas tillgängliga även under stämman. Vill du sitta med i styrelsen? Även föräldrarepresentanter är välkomna. Hör då av dig till valberedningen som består av Bengt, Dan och Kent.

Givetvis är målsmän för yngre medlemmar varmt välkomna att delta, dock har endast medlemmar rösträtt.

Har du frågor kring stämman, som är vårt årsmöte där vi går igenom året som varit och väljer ny styrelse, budget och verksamhet för det kommande året, är du välkommen att kontakta kårordförande Kristina Gutfelt 070-3522818 / kristina.gutfelt@storjan.se

Anmäl er till Kårstämman via formuläret: här

Dagordningen hittar du här: Dagordning 20231009 Kårstämma S_t Örjans Scoutkår i Borås